Описание
Капак на двигател 2.0 HDI RHR CITROEN
Кората на двигателя 2.0 HDI RHR Citroën е предназначена за автомобили с дизелов двигател 2.0 HDI с обозначение RHR и служи за защита на двигателя от мръсотия, вода и механични повреди от долната част на автомобила. В същото време спомага за подобряване на въздушния поток под автомобила и по този начин може да допринесе за намаляване на шума и по-добра аеродинамика. В сервизите тази част често се търси поради повреда на оригиналния капак поради удар, шофиране през неравности или корозия на приставката.
Техническа информация:
Производител: PSA Citroën Peugeot
Модел: Citroën (особено подходящ за избрани версии на Citroën C5 с двигател 2.0 HDI RHR – в зависимост от конкретното оборудване и годината на производство)
Тип двигател: 2.0 HDI RHR (DW10BTED4)
Продуктови кодове: 9657955780, 013770, 0137A3
Други номера: те също могат да се появяват в каталозите под вътрешни обозначения на PSA или под вторични номера на доставчици за следпродажбено обслужване
Характеристики и предимства:
– Защита на двигателя и долната част на агрегата от камъни, чакъл, сол и други замърсявания от пътя
– Намаляване на риска от замърсяване на двигателното отделение, кабелите и маркучите
– Намаляване на шума от двигателя и долната част на автомобила
– Прецизно оформяне за дадения тип двигател 2.0 HDI RHR за лесен монтаж в оригинални опори
Препоръки за инсталиране:
Преди сглобяване проверете състоянието на всички монтажни точки на шасито, както и самите винтове или пластмасови дръжки – сменете повредените или корозирали елементи, така че капакът да е здраво и сигурно закрепен. Внимателно отстранете стария капак на двигателя, почистете свързващите повърхности и се уверете, че никакви неоригинални модификации на шасито или изпускателната система не пречат на зоната за монтиране. Поставете новата част върху колата постепенно, като първо хванете най-външните винтове или скоби, едва след това затегнете останалите. Затегнете винтовете равномерно, без да използвате прекомерна сила, за да избегнете напукване на пластмасата или оголване на резбите. Когато работите, препоръчваме да използвате сервизен крик или правилно закрепени подвижни повдигащи рамена, никога не работете под колата само поддържани от самото повдигащо рамо. След монтажа проверете дали капакът не се трие някъде по ауспуха, рамената на осите или колелата при движение с пълна скорост и след първите няколко километра шофиране проверете отново визуално стегнатостта на монтажа.







