Описание
Магнит Марели контролен блок Марели Инжекционни добавки – FAP филтър Чагови частици
За Citroen C-Crosser и Peugeot 4007
FAP (ECU) Magneti Magneti Magneti за Citroën C -Crosser и Peugeot 4007. Устройството контролира добавката за дозиране (EOLYS) в гориво, за да улесни регенерацията на филтъра за частици. Подходящ като заместител на първоначалната част със същите кодове 9663094180, 1860ab003, 1525.np.
Единична функция: При зареждане с гориво, той определя правилната доза добавка към резервоара за гориво въз основа на информация от мрежата на превозното средство (може). Добавката намалява температурата на изгаряне на сажди, ускорява регенерацията на FAP и предпазва филтъра от преждевременно запушване. На практика дефектната ECU добавка се проявява чрез FAP съобщения за грешки, нефункционални добавки, светлина на двигателя или авариен режим.
Инсталиране и въвеждане в експлоатация: Устройството обикновено се намира в задната част на колата близо до резервоара за добавки. Когато подменяме, препоръчваме да изключите батерията, проверете състоянието на конектора и окабеляването (влажността/повредата на корозия) и след инсталирането, за да направите телекодиране и основни настройки чрез диагностика (Diabox/Lexia/PP2000). Необходимо е да изберете правилния тип добавка и да инициализирате пълнежа на резервоара за добавки и FAP системата.
Съвместимост: Проектиран за дизелови версии с FAP. Можете да получите най -високата сигурност на съвместимостта, като сравните номера на частта от етикета на оригиналната единица с кодовете. В случай на объркване на кода може да се изисква конфигурация (телекодиране) според оборудването на автомобила.
Техническа информация
- Производител: magneti marelli
- Модел: Citroën C -Crosser (2.2 HDI FAP), Peugeot 4007 (2.2 HDI FAP)
- Продуктови кодове: куче 1525.np; Куче/континентален реф. 9663094180; Mitsubishi 1860AB003
- Други числа: Не е посочено
Съвет за практика: Тази единица страда от вода и сол поради шасито. Когато монтираме, препоръчваме да третирате контактите на конектора и да проверите стегнатостта на капаците. След подмяна винаги извършвайте пълен тест за добавка (активиране на помпата, контрол на потока и нулиране на броячите в системата за управление).