Описание
Дроселна клапа за двигатели 1.4 16V VTI и 1.6 16V VTI за автомобили CITROEN PEUGEOT
Дроселова клапа Siemens VDO Citroën Peugeot V757669780 163636 е дроселна клапа предназначена за бензинови двигатели 1.4 16V VTI и 1.6 16V VTI на концерна PSA. Това е част, която основно влияе върху правилното подаване на въздух към двигателя и по този начин върху работата на двигателя, разхода на гориво и производителността. Подходящо решение за професионални автомонтьори и домашни майстори, които търсят качествени употребявани части на разумна цена.
Техническа информация:
производител:
Siemens VDO / VDO
PSA Peugeot Citroën
модел:
Подходящ за избрани модели Citroën и Peugeot с двигатели 1.4 16V VTI и 1.6 16V VTI, особено:
– Ситроен Берлинго Б9
– Ситроен С3
– Citroën C3 II
– Citroën C3 Picasso
– Citroën C4 II
– DS3
– Пежо 207
– Пежо 308
– Peugeot Partner Tepee
Продуктови кодове:
– V757669780
– В 757669780-02
– В 757669780-04
– 163636
Други номера:
Възможно е да има различни производствени или вътрешни VDO / PSA маркировки на Siemens директно върху корпуса на клапана (цифрови и буквено-цифрови кодове, производствени партиди, дати на производство), които помагат за точното идентифициране на частта в сравнение с оригиналната част от автомобила.
Тип на частта и употреба:
– Дроселова клапа (електронно управлявана дроселова клапа) за бензинови четирицилиндрови двигатели 1.4 16V VTI и 1.6 16V VTI
– Монтира се във всмукателния тракт между всмукателната и всмукателната тръба
– Контролира количеството въздух, засмукан в двигателя, осигурява стабилен празен ход и плавен отговор на газта
– Подходящ като заместител на проблеми с клатене на празен ход, загуба на мощност, кодове за грешка, свързани с празен ход или газ
Предимства от използването на тази част:
– Оригинален дизайн на Siemens VDO, използван в производството на концерна PSA
– Правилна съвместимост с VTI 1.4 и 1.6 двигатели (съответстващ фланец, конектор и въздушен поток)
– Проверените продуктови кодове улесняват намирането на точно съответстващото парче
– Подходящ както за рутинни ремонти, така и за професионална сервизна употреба
Препоръки за инсталиране:
– Преди да свалите оригиналната дроселова клапа, откачете акумулатора (за електрониката и блока за управление на двигателя)
– Сравнете формата на фланеца, конектора, местоположението на винта и номерата на продуктите със старата част
– Преди монтаж внимателно почистете контактната повърхност на смукателната тръба и проверете състоянието на уплътнението, ако е необходимо използвайте ново уплътнение
– Затегнете винтовете в съответствие с препоръчания от производителя въртящ момент, кръстосано, за да не усучете тялото
– Проверете окабеляването и конектора – не трябва да са повредени, проводниците трябва да са здраво закрепени
– След монтажа се препоръчва адаптиране на дроселовата клапа чрез диагностика, ако дадения модел автомобил го изисква (заучаване на крайни позиции и празен ход)
– След пускане в експлоатация проверете херметичността на всмукателния тракт, стабилността на празен ход и всички кодове за грешки в контролния блок
Като следвате правилната процедура за сглобяване и изберете подходящия номер на продукта, вие ще имате функционално тяло на дросела, което ще ви помогне да възстановите плавната работа на двигателя и правилната реакция на дросела.







