Катализатор 1.6 HDI 55 и 66kw K536 K394 Citroën Peugeot 44000km 1731ZH

726,00 лв.

КУЧЕ СИТРОЕН ПЕЖО
TR PSA K536 K394 1731ZH

Налични 1

Код: 9171-E5_K27 Категории: , Етикети: , , , ,

Описание

Оригинално цяло гърне с катализатор за автомобили Citroën Peugeot с двигатели 1.6 HDI 55kw и 66kw
Навъртян само 44000 км

Този оригинален катализатор с интегриран ауспух е предназначен за автомобили Citroën и Peugeot с дизелови двигатели 1.6 HDI с мощност 55 kW и 66 kW. Благодарение на оригиналния дизайн на PSA, той осигурява правилно филтриране и обработка на отработените газове, стабилна работа на двигателя и спазване на ограниченията за емисии. Части от този тип често се търсят по оригинални номера, затова предоставяме подробна спецификация по-долу.

производител:
PSA (Citroën / Peugeot)

модел:
Подходящ за избрани версии на автомобили:
Citroën Berlingo 1.6 HDI 55/66 kW
Citroën C3 1.6 HDI 55/66 kW
Citroën C4 1.6 HDI 55/66 kW
Peugeot 207 1.6 HDI 55/66 kW
Peugeot 307 1.6 HDI 55/66 kW
Peugeot Partner 1.6 HDI 55/66 kW

Предназначен за двигатели: 1.6 HDI (55 kW, 66 kW)

Продуктови кодове:
TR PSA K536
TR PSA K394
1731ZH

Други номера:
Той може да бъде заменен или посочен в съответните каталожни номера на PSA за избрани версии на двигателя 1.6 HDI (55 и 66 kW). При търсене по номер на частта ключът е съответстващият номер 1731ZH или маркировката TR PSA K536 / K394 върху тялото на частта или в каталога.

Състояние и рейд:
Това е оригинална употребявана част от автомобил на само 44 000 км. Малкият пробег увеличава предположението, че вътрешната структура на катализатора е в добро състояние и че проходимостта на изпускателната система е запазена.

Технически характеристики:
– Оригиналният дизайн на PSA гарантира прецизно прилягане към фланците и закрепването в автомобила
– Интегриран ауспух с каталитичен преобразувател в едно устройство
– Проектиран за 1.6 HDI 55 kW и 66 kW дизелови двигатели
– Разработен да отговаря на стандартите за емисии, приложими за въпросните двигатели
– Свързване към сериен сензор/сензори (ламбда, налягане, температура) според оборудването на конкретния автомобил

Предимства от използването на оригинален катализатор:
– Точна съвместимост с изпускателната система на Citroën/Peugeot
– Правилно функциониране на управлението на двигателя, емисионните системи и диагностиката
– По-нисък риск от съобщения за грешка и авариен режим в сравнение с неоригиналните заместители
– Поддържане на култура на работа на двигателя и оптимално противоналягане на отработените газове

Препоръки за инсталиране:
– Преди сглобяване внимателно проверете състоянието на фланците, пантите и изпускателните уплътнения, заменете износените части с нови.
– Използвайте нови монтажни болтове, гайки, пружини и уплътнения, за да направите изпускателната връзка идеално стегната.
– Почистете монтажните повърхности на турбокомпресора и останалата част от изпускателната система от ръжда и остатъци от стари уплътнения.
– Уверете се, че изпускателните завои и опори не са опънати или усуквани – лошото опъване може да доведе до напукване на заваръчните шевове или фланците.
– След монтажа проверете дали няма точки на контакт с каросерията, оста или топлинните щитове близо до ауспуха, които биха могли да причинят удари или вибрации.
– След първото стартиране проверете за възможни течове на дим в областта на връзките и гъвкавите части на ауспуха.
– В същото време е препоръчително да проверите състоянието на други части на изпускателната система (предна тръба, заден ауспух, панти, топлинни щитове) за дългосрочна безпроблемна работа.

Този 1.6 HDI 55 и 66 kW каталитичен конвертор (TR PSA K536, K394, 1731ZH) е подходящ избор за автомонтьори и домашни сервизи, които търсят оригинална употребявана част с малък пробег и искат да запазят двигателя и емисионната система да работят правилно за автомобили Citroën и Peugeot.

Допълнителна информация

Тегло 11 кг