Описание
Главен кабелен кабел за автомобили CITROEN PEUGEOT с двигател 1.4 16V KFU
От Ситроен С4 2009г
Двигателят 1.4 16V KFU е предназначен за автомобили Citroën и Peugeot с бензинов двигател 1.4 16V KFU. Това е основният кабел на двигателя, свален от Citroën C4, произведен 2009 г. Този кабел е подходящ за смяна на повредени кабели в двигателния отсек при проблеми със стартирането, неравномерна работа на двигателя или грешки в електрическата инсталация.
Техническа информация
Производител: PSA / Citroën / Peugeot
Модел: особено Citroën C4, възможна употреба за други модели на PSA с двигател 1.4 16V KFU (напр. Peugeot 307 и свързани автомобили в зависимост от оборудването и годината на производство)
Двигател: 1.4 16V KFU (бензин)
Тип на частта: Главен кабелен сноп на двигателя (Кабелен сноп на двигателя)
Продуктови кодове:
9685596180
9685596080
6569 VA
Други номера:
NFP (обозначение в каталога на PSA – частта вече не се произвежда)
Частта е подходяща за автомонтьори и домашни майстори, които се нуждаят от цялостна колана на двигателя за моторизация 1.4 16V KFU, например при смяна след авария, при нарушена изолация на кабелите, окислени конектори или необратими повреди в ел. инсталацията.
Препоръки за монтаж
– Винаги извършвайте сглобяването с изключена батерия, за да избегнете късо съединение или повреда на блоковете за управление.
– Преди да разглобите оригиналния кабелен сноп, направете снимка на оригиналното трасиране на кабела и съединителните връзки, това ще улесни правилната инсталация.
– Проверете всички съединители, предпазители и пластмасови държачи за механични повреди и сменете, ако е необходимо.
– Насочете кабелния сноп по оригиналните му пътища, така че да не докосва горещи части на двигателя (изпускателна тръба, катализатор) и движещи се части (ремъци, ролки, вентилатор).
– След сглобяването внимателно проверете дали всички конектори са здраво захванати и дали няма опънати или притиснати проводници между частите на тялото или двигателя.
– След като свържете отново акумулатора, стартирайте двигателя и проверете дали лампичките за грешка на арматурното табло не светят и че двигателят работи гладко. Ако имате възможност е препоръчително да проверите с диагностика (четене на кодове за грешки).





