Блок за управление Bosch MD1CS003 0281037198 9841351080

484,00 лв.

КУЧЕ СИТРОЕН ПЕЖО
0281037198 9841351080 9826975080
1679599580 1679599780

Налични 1

Описание

Блок за управление Bosch 1.5 HDI
От PEUGEOT 308 T9 2021 е

Bosch MD1CS003 Блок за управление на двигателя (ECU) за PSA 1.5 BlueHDi (DV5) – 0281037198, 9841351080

Търсите заместител на дефектен блок за управление на двигателя Citroën/Peugeot? Тази оригинална използвана част Bosch MD1CS003 идва от Peugeot 308 T9 (2021) с двигател 1.5 BlueHDi. Това е ECU за съвременните дизели на PSA с контрол на впръскването, турбокомпресор, EGR, DPF и SCR (AdBlue).

Основни номера на части (за търсене и проверка на съответствие)
– Bosch: 0281037198 (0281 037 198), тип MD1CS003
– PSA/OEM: 9841351080, 9826975080, 1679599580, 1679599780
– Обозначение на двигателя: 1.5 BlueHDi (DV5)
Съвет: Винаги сравнявайте всички числа на табелката на вашия оригинален модул с горните, вкл. тип MD1CS003.

Техническа информация
– Производител / тип: Bosch MD1CS003 (дизелов ECU за common-rail)
– Захранване / комуникация: 12 V, CAN (UDS диагностика)
– Функции: контрол на впръскване, подгревна свещ, турбокомпресор, EGR, DPF регенерация, SCR/AdBlue, горивна помпа и др.
– Стандарт за емисии: Euro 6.2 / 6.d-temp (индикативно – варира в зависимост от SW калибрирането)
– Конектори: 2 PSA многощифтови конектора (вижте снимката)
– Местоположение в колата: двигателно отделение (за PSA, обикновено близо до акумулатора/кутията)

Съвместимост
– Проектиран за автомобили Citroën/Peugeot с двигател 1.5 BlueHDi (DV5) от приблизително 2018+.
– Често се среща в моделите: Peugeot 208 II, 2008 II, 308 T9 (фейслифт), 3008 II, 5008 II, Rifter, Partner (K9), Expert, Traveller; Citroën C3 III, C3 Aircross, C4 (Cactus FL/SpaceTourer), Berlingo (K9), Jumpy, SpaceTourer.
Важно: Софтуерните калибрации варират според модела, годината, трансмисията и нивото на емисиите. Решаващият фактор е съвпадението на номера на модула и конекторите, в идеалния случай също SW/HW индекса.

Монтаж и сдвояване (имобилайзер)
– Устройството е фабрично свързано с BSI/IMMO на автомобила. За правилното функциониране е необходимо:
– клониране на съдържанието на оригиналното ECU (прехвърляне на данни/EEPROM/Flash към това устройство), или
– виргинизация и последваща адаптация (обучение) чрез PSA диагностика (DiagBox).
– Препоръка: поверете инсталацията на автоелектрик с опит с MD1CS003. Преди монтаж проверете захранването, заземяването и окабеляването, за да предотвратите повреда на новото устройство.

Типични симптоми на дефект в оригиналното ECU (когато тази част ще помогне)
– Двигателят не стартира, загуба на комуникация с ECU след CAN
– Авариен режим, грешки при управление на инжектор/помпа, светене, SCR/AdBlue
– Повтарящи се грешки, които се връщат дори след ремонт на периферни устройства и окабеляване

Състояние и какво е включено
– Използвана оригинална част Bosch от Peugeot 308 T9 (2021) 1.5 BlueHDi.
– Самият блок за управление на двигателя се доставя (без ключове/BSI).
– Състояние вижте снимките. Моля, проверете дали номерът на частта и конекторите съответстват на вашия автомобил, преди да купите.

Ключови думи за търсене
блок за управление на двигателя, ECU, PCM, инжекционен блок, Bosch MD1CS003, 0281037198, 9841351080, 9826975080, 1679599580, 1679599780, PSA, Citroën, Peugeot, 1.5 BlueHDi, DV5, тип двигател, блок за управление Пежо 308 Т9

Това описание има за цел точно проследяване по OEM номера, както и практическа информация за сглобяване, за да направи подмяната възможно най-бърза и безпроблемна. Ако не сте сигурни в съвместимостта, сравнете етикетите на двете устройства и се консултирайте с вашия диагностик.

Допълнителна информация

Тегло 1 кг