Блок за управление Bosch M7.4.4 0261207318 9653492680

97,00 лв.

КУЧЕ СИТРОЕН ПЕЖО
9653492680 9643897580 0261207318 1940T1 1940T2

Налични 1

Описание

Блок за управление на двигателя BOSCH за CITROEN XSARA Picasso 1.6 8V NFV

Оригинален Bosch M7.4.4 Engine Control Unit (ECU) за PSA – идеален заместител за Citroën Xsara Picasso 1.6 8V (NFV/TU5JP). Ако отстранявате проблеми с впръскването или стартирането и търсите точна част по номер, това устройство е това, от което се нуждаете. Употребявана оригинална част от автомобили Citroën/Peugeot (PSA), подходяща за професионален ремонт и домашно обслужване.

Ключови номера на части (за търсене и проверка)
– Bosch: 0261207318 (M7.4.4, ME7.4.4)
– PSA/Siemens: 9653492680, 9643897580
– OEM PSA: 1940T1, 1940T2
Съвет: Винаги сравнявайте всички числа на табелката на вашия уред с посочените. Съпоставянето на базовия номер (0261207318) и PSA кодовете значително увеличава сигурността на съвместимостта.

Съвместимост
– Citroën Xsara Picasso 1.6 8V NFV (TU5JP), бензин
– Агрегатът може да се намери и в други избрани модели на PSA със същия двигател/инсталация; горните номера на части и тип на съединителите обаче са решаващи.
– Размените между 1940T1/1940T2 обикновено са възможни в зависимост от версията на софтуера – препоръчваме да проверите предварително с диагностика или сравняване на етикети.

Техническа информация
– Производител/тип: Bosch M7.4.4 (ME7.4.4), бензин, многоточков инжекцион
– Захранване: 12 V, управлява запалване и впръскване
– Конектори: 3 многощифтови PSA (типично за Bosch ME7.4.4)
– Разположение в автомобила: двигателен отсек (кутия ECU според специфичното оборудване)
– Имобилайзер: част от ECU – изисква сдвояване с BSI/ключове или клониране на данни

Сглобяване и кодиране – важно
– Това е използвано ECU. Преди стартиране на автомобила е необходимо:
– сдвояване на устройството с BSI и имобилайзер (телекодиране),
– или клонирайте данни (EEPROM/FLASH) от старото устройство към това,
– евентуално използвайте процедурата „virgin“ (ако вашият сервиз предлага тази услуга).
– Препоръчваме да поверите монтажа и кодирането на опитен PSA диагностик (Lexia/PP2000/DiagBox).
– След сглобяване изтрийте грешките и извършете основни адаптации според диагностиката.

Кога обикновено сменяте това ECU
– Двигателят не стартира въпреки искра/гориво, многократно попада в авариен режим
– Грешки на вериги на запалване, инжектори, сензори (напр. P0351–P0354 и др.)
– Повреда на ECU поради влага, късо съединение или непрофесионална намеса

Какво да проверите преди покупка
– Съответствие на номера на Bosch и PSA кодовете със стария модул
– Тип на двигателя (NFV/TU5JP) и дизайн на конектора
– Състоянието на окабеляването/заземяването в автомобила – ще предотвратите повторна поява на повредата

Съдържание и статус
– Доставяме самия блок за управление на двигателя Bosch M7.4.4
– Използвана оригинална част; визуално състояние според снимката. Аксесоари (стойки, винтове, BSI, ключове) не са включени, освен ако не е отбелязано друго.

Защо да изберете оригинална използвана част?
– 100% съответствие с инсталацията на PSA, надеждност и коректни карти
– Бърз и икономичен ремонт в сравнение с ново ECU
– По-лесно кодиране и телекодиране в сравнение с универсалната подмяна

Термини за търсене
блок за управление на двигателя, ECU, Bosch M7.4.4, ME7.4.4, 0261207318, 9653492680, 9643897580, 1940T1, 1940T2, PSA, Citroën Xsara Picasso 1.6 8V NFV, TU5JP, блок за управление на инжекциона, Блок за управление на двигателя Citroën/Peugeot

Забележка: Моля, проверете внимателно съвместимостта по табелка и VIN преди покупка. Щастливи сме да ви посъветваме относно идентифицирането на частта или процедурата за сдвояване.

Допълнителна информация

Тегло 1 кг