Описание
Блок за управление на двигателя BOSCH за CITROEN XSARA Picasso 1.6
Търсите оригинален блок за управление на двигател Citroën/Peugeot с двигател 1.6 16V? Bosch M7.4.4 (ME7.4.4) ECU с номера 0261207318 / 9648483480 е точното устройство, което PSA монтира на двигателя TU5JP4 (код NFU). Идеален заместител на оригиналната част, когато се справяте с проблеми със стартиране, нестабилна работа, грешки в сместа или прекъсване на комуникацията с ECU.
Основни предимства
– Оригинален BOSCH – надеждност и пълна съвместимост с PSA
– Може да се провери чрез номера на части – лесен избор на правилна единица
– Подходящ за популярни модели Citroën и Peugeot с двигател 1.6 16V NFU (TU5JP4)
Съвместимост (приблизително)
– Citroën Xsara Picasso 1.6 16V NFU
– Citroën Xsara 1.6 16V NFU
– Peugeot 206 / 206 CC 1.6 16V NFU
– Пежо 307 1.6 16V NFU
– Peugeot Partner (I/II) 1.6 16V NFU
– Peugeot 1007 1.6 16V NFU
Забележка: За PSA винаги следвайте номера на частта на етикета ECU и VIN – различни софтуерни калибрации. Ако не сте сигурни, изпратете ни имейл с номера на частта и VIN и ние ще проверим съвместимостта.
Номера на части (OE/OEM)
– Bosch: 0 261 207 318 (0261207318)
– PSA/Siemens: 9648483480, 9643897580
– Сервизни номера на PSA: 1940.T1, 1940.T2 (1940T1, 1940T2)
За правилна работа е необходимо съвпадение на поне номера на основното устройство.
Техническа информация
– ECU тип: Bosch ME7.4.4 (Motronic) – бензин, секвенциално впръскване
– Двигател: 1.6 16V TU5JP4 (NFU), Евро 3/4 по калибровка
– Конектори: 3 × 32 пина (общо 96 пина), черни/сиви множество конектори
– Корпус: алуминиев, издръжлив, монтиран в двигателния отсек
– Функции: управление на запалване и впръскване, ламбда управление, управление на газта, EOBD комуникация
– Комуникация: K-линия (за по-новите модели също CAN в зависимост от оборудването)
– Имобилайзер: необходимо е сдвояване с BSI/ключове (вижте Сглобяване и кодиране)
Сглобяване и кодиране – как да продължа
– Повторно клониране на данни: най-сигурният начин – прехвърлете съдържанието на EEPROM/Flash от старото ECU към това (ще запазите immo кода и конфигурацията). Препоръчва се, не е необходимо допълнително сдвояване.
– Виргинизация: поставяне в „ново“ състояние и след това кодиране с диагностика (Lexia/DiagBox) към вашия BSI и ключове.
– Смяна на „комплект“ (ECU+BSI+ключове): алтернатива, ако имате пълен комплект. Тази оферта включва само самото ECU.
Препоръчителен монтаж в професионален сервиз. Преди инсталиране проверете захранването, заземяването и снопа, за да избегнете незабавна повреда на новото устройство.
Типични симптоми на повреда в оригиналното ECU
– Студено/топло стартиране, неправилно запалване на цилиндъра, колебания на празен ход
– Грешки на газта, сместа (ламбда), грешки в комуникацията на ECU
– Случайно потрепване на двигателя, постоянна лампа за проверка на двигателя без друга причина
Състояние и гаранция
– Състояние: използвана оригинална част, вижте снимката (без рязане на снопове, неповредени конектори)
– Функционалност: преди демонтаж от действащия автомобил; съхраняват на сухо
– Гарантирано да го изпробвате: когато е инсталиран и кодиран правилно
– Фактура като нещо естествено
Опаковка
– 1× Bosch ME7.4.4 блок за управление на двигателя (0261207318 / 9648483480)
Как да проверите правилната част
– Сравнете номерата на етикета на ECU: 0261207318, 9648483480, 9643897580, 1940.T1/T2
– Проверете типа двигател: 1.6 16V TU5JP4 (NFU)
– Проверете броя и цвета на конекторите (3× 32pin)
Имате ли съмнения? Напишете ни VIN и номера на вашия стар модул – ние ще ви посъветваме.







