Процедура за рекламации

Връщане на стоки в рамките на 14 дни

Можете да върнете неподходящи поръчани стоки в рамките на 14 дни от датата на получаване на стоките. Продавачът е длъжен да приеме върнатите стоки на мястото на стопанска дейност чрез лична доставка или чрез изпращане с куриер. Точният адрес ще получите по имейл, след като попълните този Протокол

 

Права при дефектно изпълнение (Рекламации)

  1. Продавачът гарантира на купувача, че стоката няма дефекти при получаване. Продавачът гарантира, че към момента на получаване на стоката:
    • стоката има свойствата, договорени между страните,
    • стоката е подходяща за целта, посочена от продавача,
    • качеството или изпълнението отговаря на договорената проба,
    • стоката е в съответното количество, размер или тегло,
    • стоката отговаря на изискванията на законовите разпоредби.
  2. Ако дефект се появи в рамките на шест месеца от получаването, се предполага, че стоката е била дефектна към момента на доставката…
  3. В случай на дефект купувачът може да поиска:
    • замяна с друга стока,
    • ремонт на стоката,
    • разумна отстъпка от покупната цена,
    • разваляне на договора.
  4. Купувачът има право да развали договора:
    • ако стоката има съществен дефект,
    • ако не може да се използва правилно поради повтарящи се дефекти,
    • при наличие на множество дефекти.
  5. Продавачът е длъжен да приеме върнатата стока на мястото на стопанска дейност чрез лична доставка или чрез изпращането й по куриер. Точният адрес ще получите по електронна поща след попълване на този Протокол за рекламация.за подаване на жалба.
  6. Рекламацията трябва да бъде обработена в рамките на 30 дни от датата на подаване…
  7. Продавачът ще информира купувача писмено за резултата от рекламацията.
  8. Правото на рекламация не се прилага, ако купувачът е знаел за дефекта преди получаването или ако сам е причинил дефекта.
  9. При основателна рекламация купувачът има право на възстановяване на разумните разходи, свързани с рекламацията…
  10. Купувачът има право да избере начина на обработка на рекламацията.
  11. Правата и задълженията на страните се регулират от членове 1914–1925, 2099–2117 и 2161–2174 от Гражданския кодекс и Закон № 634/1992 Coll. за защита на потребителите.
  12. При получаване на стоката от превозвача купувачът е длъжен да провери целостта на опаковката…
  13. Други права и задължения, свързани с отговорността на продавача за дефекти, са уредени от процедурата за рекламации на продавача.